اتصالات لوله پی وی سی باعث تورم انگشتان یک مرد شد

دانش مربوطه در مورد مواردی که در اتصال با اتصالات لوله پی وی سی نیاز به توجه دارد، ویراستار آن را در اینجا برای شما تفسیر کرده است، به امید اینکه در اتصال لوله و اتصالات لوله به کاربران اصلی کمک کند.

اگر می خواهید دانش مرتبط بیشتری بدانید، می توانید به پلاستیک Dongguan Huahai توجه کنید. اتصالات لوله pvc کونمینگ دارای مقاومت فشاری خوب و ازدیاد طول محصول خوب است و از نظر مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت شیمیایی عملکرد خوبی دارد.

بنابراین در تخلیه فاضلاب و به عنوان خطوط لوله انتقال مایع رایج تر است، اما برخی از آنها پس از استفاده از لوله pvc برای مدتی از آن استفاده می کنند. مشخص خواهد شد که بعضی جاها سیاه می شوند دلیل چیست؟

چرا اتصالات لوله pvc سیاه می شوند؟در مرحله بعد تولید کنندگان خط لوله Kunming Liansu دلایل سیاه شدن اتصالات لوله pvc را تجزیه و تحلیل می کنند و به سوالات شما پاسخ می دهند!کلرید در مواد.

اتصالات

به دلیل وجود کلرید سوم و آلیل کلرید در ساختار مولکولی PVC، لوله‌های پی وی سی کونمینگ مستعد تجزیه در حین پردازش و استفاده بعدی هستند،

کلر زدایی به راحتی پیوندهای دوگانه مزدوج ایجاد می‌کند و پیوندهای مضاعف متعددی تشکیل می‌شود که منجر به تغییر رنگ لوله‌ها می‌شود.

و توالی تغییر رنگ آن عبارت است از: سفید-صورتی-زرد روشن-قرمز-مشکی، کیفیت پی وی سی، کیفیت و دوز تثبیت کننده ها همه مهم هستند.

کنترل دما یک عامل کنترلی مهم در عملیات اکستروژن است. عوامل کنترل کننده قالب گیری اکستروژن دمای بشکه، دمای قطر و دمای قالب می باشد.

دمای پایین، پلاستیک سازی ضعیف، ظاهر کسل کننده اتصالات لوله pvc، خواص مکانیکی ضعیف، کیفیت پایین محصول، دمای بالا، تجزیه مواد، تغییر رنگ محصول.