الکتروپمپ شناور پمپیران باعث میلیاردر شدن کشاورزی در رشت شد

صنعت آب که در پایان قرن بیستم آغاز شد، به عنوان موتور رشد آینده در بسیاری از شرکت ها با علاقه سرمایه گذاری و پرورش می یابد.

به طور خاص، صنایع غشایی، الکتروپمپ شناور پمپیران، و شیر و همچنین صنایع EPC (مهندسی، تدارکات و ساخت و ساز) و O&M (O&M) در آینده پیشتاز صنعت آب جهانی خواهند بود.

وضعیت فعلی، ویژگی‌ها و چشم‌انداز این صنایع در دو قسط با تمرکز بر فیلتراسیون غشایی و کارخانه‌های نمک‌زدایی آب دریا معرفی می‌شوند.

صنعت پمپ هر سال بیش از 4 درصد رشد می کند… پیش بینی 55 میلیارد دلار تا سال 2020

صنعت پمپ در لغت نامه به معنی پمپ انرژی الکتریکی/مکانیکی دریافت می کند و برای افزایش فشار و سرعت به سیال (گاز، مایع) نیرو وارد می کند و به عنوان ماشین تحت فشار تعریف می شود.

پمپ

در تصفیه خانه های آب، پمپ ها برای اهدافی مانند انتقال یا فشار دادن آب استفاده می شوند و پمپ های گریز از مرکز حدود 70 درصد یا بیشتر را به عنوان تجهیزات کلیدی مورد استفاده در آبگیری، آبیاری، تامین آب، زهکشی و غیره تشکیل می دهند.

صنعت جهانی پمپ تا سال 2010 حدود 36.05 میلیارد دلار ارزش دارد و انتظار می رود هر سال با 4.1 تا 4.3 درصد رشد به حدود 55.01 میلیارد دلار در سال 2020 برسد.

در مورد دستگاه های نمک زدایی آب دریا، با مقایسه میزان کاربرد پمپ بر اساس روش، روش تبخیر حدود 2 درصد را نشان داد، اما روش اسمز معکوس نرخ بالای 95 درصد را نشان داد.

علاوه بر این، هنگام مقایسه با توجه به نوع پمپ، می توان دریافت که پمپ های گریز از مرکز عمدتاً در 85٪ استفاده می شوند و به دنبال آن پمپ های جابجایی مثبت با حدود 14٪ قرار می گیرند.

با نگاهی به صنعت پمپ بر این اساس، پارادایم صنعت آب از فیلتر شنی به فیلتر غشایی تغییر خواهد کرد و افزایش معرفی تصفیه خانه های آب و بزرگتر شدن مقیاس، فرصت هایی را برای رشد بالا در صنعت پمپ فراهم می کند. .