انواع لامپ شمعی led باعث نابینایی افراد در سنین بالا می شود

انواع لامپ شمعی led عملاً با انواع معمولی لامپ های معمولی تفاوتی ندارد. پایه سنتی E14 اغلب در اینجا ارائه می شود، جایی که حرف “E” مخفف کلاس “E” و عدد نشان دهنده قطر محصول است.

مدل مینیون تزئینی برای آن دسته از وسایل روشنایی در نظر گرفته شده است که با ولتاژ استاندارد 220 ولت کار می کنند.اگر یک لامپ رشته ای از این فرم دارای قدرت 15 تا 60 وات باشد، سپس یک LED – تا 15 وات.

با توجه به اینکه چندین لامپ ال ای دی بر روی لوستر نصب خواهد شد، نور خروجی لامپ های کم مصرف کافی خواهد بود.

لامپ “در باد” یک مبلمان خاص است. اگر یک چراغ گران قیمت بخرید و لامپ های گرد یا کشیده را روی آن بچسبانید، ظاهر کلی آن خراب می شود. بسیاری از تولید کنندگان استفاده از این نوع لامپ (به شکل شمع) – برای دستگاه های خاص را نشان می دهند.

لامپ

مدل های ظریف فقط برای قوس های رو به بالا مناسب هستند. بنابراین شما یک فضای رسمی و غیر معمول در سالن، اتاق خواب، اتاق نشیمن ایجاد خواهید کرد.

این محصول به لطف یک پوسته تزئینی خاص با لوله تخلیه گاز مخفی به یک لامپ شمعی تبدیل می شود. شکل اشک به فضای داخلی جذابیت بیشتری می بخشد.

اگر در مورد دستگاه های LED صحبت می کنیم، LED ها درست در زیر پوسته تزئینی “پنهان می شوند”.آنها چندین مزیت نسبت به یک لامپ رشته ای کم نور و ناکارآمد دارند زیرا صرفه جویی در انرژی تا 90٪ می رسد.

بسیاری از جلوه های جالب وجود دارد (لامپ سوسو زن، مدل هایی با نور ملایم، گزینه های کم نور با کم نور، و غیره)؛”شمع های” LED کاملاً ایمن و غیر سمی هستند.

همه مدل ها مقرون به صرفه هستند، طیف وسیعی از مجموعه ها ارائه شده است.محصولات با طیف گسترده ای از اهداف متمایز می شوند.