بادوام ترین پارچه برای مبل و مقاوم ترین در برابر لکه

یکی از تصمیمات کلیدی هنگام انتخاب مبل، نوع پارچه مبلی جدید است که انتخاب می کنید. انتخاب های زیادی وجود دارد، بنابراین به موارد کاربردی و همچنین ظاهر و احساس فکر کنید.

مخمل‌ها مرسوم هستند و رنگ‌های لوکس را ارائه می‌دهند، در حالی که شنل جایگزین سخت‌تری می‌شود و پارچه‌های ترکیبی بافته شده دوام بیشتری دارند – همه این پارچه‌ها به زیبایی رنگ‌های خاکستری را به خود می‌گیرند.

سوزی مک ماهون، مدیر خرید در Sofology، می‌گوید: «حتی می‌توانید گزینه‌های جالب دیگری مانند بوکل، پارچه‌های زیست‌محیطی قابل بازیافت، و میکروفیبرها را پیدا کنید، که به راحتی تمیز می‌شوند و در برابر فرسودگی یک خانه خانوادگی شلوغ مقاومت می‌کنند.» (باز می‌شود). در برگه جدید)

اگر به دنبال پارچه نساجی بروجرد هستید، هر چه نتیجه «مارتیندل» بالاتر باشد پارچه بادوام‌تر است. چرم مصنوعی یک جایگزین عالی برای وگان است که واقعا بادوام و جاودانه است. دبی لی، مدیر طراحی ILIV می‌گوید: ترکیب‌های پلی‌استر/پلی‌استر-پنبه نیز پارچه‌های بادوام مناسبی برای اثاثه یا لوازم داخلی هستند.

پارچه مبلی

«Materialworks» (در زبانه جدید باز می‌شود) پارچه‌های Inside Out را می‌سازد (در زبانه جدید باز می‌شود) که دارای پارچه‌های بادوام و ضدآب زیادی هستند که دست نرم اما تقریباً ضد گلوله هستند.

کریستین بارتون، موسس و طراح اصلی در Bartone Interiors می گوید: پارچه مبلی ترک ضد آب به مایعات اجازه می دهند روی سطح جمع شوند و از نفوذ رطوبت به داخل کوسن ها جلوگیری کنند.

می دانید چگونه پالت پارچه را برای اثاثه یا لوازم داخلی انتخاب کنم؟
رنگ را در نظر بگیرید، به خصوص اگر بچه های کوچک دارید! برای اتاق‌های خانوادگی و اتاق‌های بازی، رنگ‌های تیره‌تر گزینه مطمئن‌تری هستند و هر گونه ریزش و رد را پنهان می‌کنند.

  • منابع:
    1. Sofa fabrics: 12 tips for choosing the best upholstery for your furniture
  • تبلیغات: 
    1. چای سیاه جایگزینی برای قهوه یا نوشیدنی های انرژی زا
    2. خواص آرد کیک کنجد سیاه خام برای کاربردهای غذایی
    3. با مصرف قارچ می توانید بیماری کیسه صفرای خود را درمان کنید
    4. کنجد ارده گیری دارای مقادیر زیادی استرهای لینولئیک است