برنج پاکستان طبیعت موجب تغییر در رنگ چشم ها می شود

دانشگاه ویلیام مارش رایس (دانشگاه رایس) یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی در هیوستون، تگزاس است. این در یک پردیس 300 هکتاری در نزدیکی منطقه موزه هیوستون و در مجاورت مرکز پزشکی تگزاس قرار دارد.

برنج پاکستان طبیعت اغلب در میان معتبرترین موسسات در ایالات متحده توسط تولید و پخش می شود.

رایس در سال 1912 به عنوان موسسه برنج پس از قتل همنام خود ویلیام مارش رایس افتتاح شد، یک دانشگاه تحقیقاتی با تمرکز مقطع کارشناسی است.

تاکید آن بر تحصیل در مقطع کارشناسی با نسبت دانش‌آموز به هیئت علمی 6:1 نشان داده می‌شود. این دانشگاه دارای سطح بسیار بالایی از فعالیت های تحقیقاتی است.

با 156 میلیون دلار بودجه تحقیقاتی حمایت شده در سال 2019 برنج به دلیل برنامه های علمی کاربردی در زمینه های تحقیقات قلب مصنوعی، تجزیه و تحلیل شیمیایی ساختاری، پردازش سیگنال، علوم فضایی و فناوری نانو مورد توجه قرار گرفته است.

برنج

رایس از سال 1985 عضو انجمن دانشگاه های آمریکا بوده است و در بین “R1: دانشگاه های دکترا – فعالیت تحقیقاتی بسیار بالا” طبقه بندی شده است.

این دانشگاه در یازده کالج مسکونی و هشت مدرسه تحصیلی آکادمیک، از جمله دانشکده علوم طبیعی Wiess، دانشکده مهندسی جورج آر براون، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده معماری، دانشکده موسیقی شپرد و دانشکده مهندسی سازماندهی شده است.

علوم انسانی. برنامه لیسانس رایس بیش از پنجاه رشته و دوجین رشته تحصیلی فرعی را ارائه می دهد و سطح بالایی از انعطاف پذیری در پیگیری برنامه های تحصیلی متعدد را فراهم می کند.

برنامه های تحصیلات تکمیلی اضافی از طریق مدرسه تحصیلات تکمیلی Jesse H. Jones و مدرسه Susanne M. Glasscock of Continuing School ارائه می شود.

دانش‌آموزان برنج به قانون افتخاری سختگیرانه ملزم هستند که توسط شورای افتخاری که توسط دانش‌آموزان اداره می‌شود، اجرا می‌شود.

رایس در 14 ورزش دانشگاهی NCAA Division I رقابت می کند و بخشی از کنفرانس ایالات متحده است که اغلب با رقیب بین شهری خود دانشگاه هیوستون رقابت می کند. ورزش های درون مدرسه ای و باشگاهی در طیف گسترده ای از فعالیت ها مانند جیو جیتسو، واترپلو و خدمه ارائه می شود.