بنتونیت بستر مرغداری باعث ورشکستگی مرغداران شد

در این مطالعه با هدف بررسی ویژگی‌های بنتونیت بستر مرغداری ژیدان در شمال شانشی، از منظر تطبیق اقدامات با شرایط محلی، جذب بنتونیت ژیدان به‌طور سیستماتیک از طریق خالص‌سازی، فعال‌سازی، اصلاح بنتونیت و آزمایش‌های جذب بر روی آلاینده‌های آلی در شبیه‌سازی‌شده مورد بررسی قرار گرفت.

در شهرک صنعتی ساخت پیشرفته شهر Anqiu، شهر ویفانگ، استان شاندونگ واقع شده است.

شمال شانشی به عنوان یک پایگاه مهم انرژی و شیمیایی در کشور من، سرشار از منابع انرژی است، اما از نظر منابع آبی نسبتاً کمیاب است و انرژی و تولید مواد شیمیایی ارتباط نزدیکی با آب دارد.

بنگاه های انرژی و شیمیایی از یک سو برای حفظ تولید نیاز به اشغال منابع آبی محدود دارند و از سوی دیگر باید حجم زیادی از پساب های صنعتی حاوی آلاینده های آلی نسوز و سمی را تخلیه کنند.

 

بنتونیت

بلکه به طور جدی بر توسعه پایدار انرژی و پایگاه های شیمیایی در شمال شانشی تأثیر می گذارد.

فاضلاب و فاضلاب نیمه زغالی به منظور توسعه مواد بنتونیتی برای جذب آلاینده های آلی، نتایج تحقیقاتی ارزشمندی به دست آمده است:

استفاده از بنتونیت ژیدان خالص و سدیم شده برای تصفیه مالاشیت سبز، متیلن بلو، آلیزارین قرمز و فنل از طریق جذب. سینتیک، ترمودینامیک جذب و آزمایش‌های جذب نفوذ بستر ستون بسته، توانایی و اثر بنتونیت برای جذب انواع مختلف آلاینده‌های آلی مورد آزمایش قرار گرفت و مکانیسم جذب بنتونیت برای آلاینده‌های آلی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نتایج تحقیق نشان می‌دهد که بنتونیت ژیدان پس از خالص‌سازی و سدیم‌سازی، اثر جذب خوبی بر روی مواد آلی کاتیونی (مالاکیت سبز و متیلن بلو)، و اثر جذب خوبی بر آلاینده‌های آلی آنیونی (آلیزارین قرمز) و آلاینده‌های آلی فنلی (فنل) دارد.

ظرفیت نسبتاً ضعیف است، دلیل آن این است که بنتونیت فاقد مکان های تبادل آنیونی است و سطح آب دوست است و مکانیسم اصلی جذب، تبادل کاتیون ها بین لایه ها است.