تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی باعث خودکشی فردی در ایتالیا شد

تلویزیون یک سرویس جداگانه است. پدیده ای از جامعه از طریق قدرتی که آزاد می کند، ابزار واقعی قدرت را تشکیل می دهد که کنترل تاریخی توسط دولت را توجیه می کند، که به تدریج توسط نیروهای بازار جایگزین می شود.

تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی مجموعه ای از ویژگی ها و ویژگی های اقتصادی قابل توجهی دارد که دخالت دولت در این بخش را توجیه می کند.

تعریف قانونی آن بر اساس قانون 30 سپتامبر 1986 در ماده 2 آن آمده است: «هر سرویس ارتباطی با مردم از طریق وسایل الکترونیکی که به طور همزمان توسط کل مردم یا گروهی از مردم دریافت شود، خدمات تلویزیونی محسوب می شود.

و برنامه اصلی آن از یک توالی منظم از برنامه ها شامل تصاویر و صداها تشکیل شده است. فراتر از این تعریف قانونی، دقیقاً چیست؟

تلویزیون

مفهوم خیر جمعی به جایزه نوبل اقتصاد، پل ساموئلسون (1954) برمی گردد. کالاها و خدمات را با توجه به دو معیار رقابت و حذف تجزیه و تحلیل می کند. رقابت در چارچوب یک کالای موجود در مقدار محدود اعمال می شود.

برعکس، برای یک کالا در مقدار نامحدود، هزینه نهایی مصرف کننده اضافی صفر است و دلیلی برای رقابت وجود ندارد.

در واقع، مصرف کالای غیر رقیب توسط یک مصرف کننده، مقدار کل موجود برای مصرف کنندگان دیگر را کاهش نمی دهد. بنابراین تلویزیون رایگان یک کالای تمام نشدنی است هر تعداد بیننده که باشد…

بر اساس آخرین گزارش Médiamétrie، در سال 2021، بینندگان روزانه به طور متوسط ​​3:41 دقیقه را صرف تماشای برنامه های تلویزیونی می کنند. این یک دقیقه بیشتر از سال 2019 است.

فرانسوی ها به تماشای TF1، M6، France 2، Canal+ یا BFMTV محدود نمی شوند. وقتی تلویزیون خود را روشن می‌کنند، اکنون می‌توانند بازی‌های ویدیویی، گوش دادن به موسیقی، تماشای جدیدترین سریال‌های نتفلیکس یا دیزنی+ را انجام دهند.

فعالیت های بسیار زیادی که آنها را به مدت 50 دقیقه بیشتر به صفحه نمایش کوچک می چسباند.