جایگزینی برای ظروف یکبار مصرف کاغذی

جایگزینی که می توانید به جای صفحات کاغذی استفاده کنید
اگر در مورد استفاده از صفحات کاغذی شک دارید، گزینه های جایگزین زیادی برای صفحات زیست تخریب پذیر وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید. علاوه بر این، آنها همچنین کمپوست پذیر و پایدار هستند. در زیر لیستی از گزینه های صفحه زیست تخریب پذیر آمده است:

بشقاب نیشکر
نیشکر یک ماده عالی برای استفاده در بشقاب است. به وفور برداشت می‌شود و پس از فشار دادن برای آبمیوه، باقیمانده آن چیزی است که تولیدکنندگان برای تولید محصولات دیگری مانند بشقاب‌ها استفاده می‌کنند. آنها قوی، بسیار متنوع و همچنین مقاوم در برابر چربی و برش هستند.

اینها همچنین یک جایگزین عالی هستند زیرا قابل کمپوست، ساخته شده از مواد تجدید پذیر و پایدار هستند. آنها همچنین مقرون به صرفه و محکم هستند، بنابراین به راحتی خم نمی شوند.

 بشقاب های برگ خرما جایگزینی برای ظروف کاغذی

صفحات برگ نخل از برگ های افتاده درخت نخل آرکا ساخته می شوند. این درخت به عنوان بخشی از چرخه رشد خود، سالی یک بار شاخه های خشک شده خود را می ریزد. کشاورزان برگ ها را جمع آوری می کنند، برگ ها را کوتاه می کنند و سپس آنها را در انبوهی می چینند تا برای تولیدکنندگان ارسال شوند.

برگ ها که اکنون غلاف هستند، در کارخانه تولیدی با قیمت ظروف یکبار مصرف در فروشگاه ها متفاوت است. سپس در حالی که هنوز مرطوب هستند به اشکال مختلف قالب گیری می شوند. در حین قالب گیری، صفحات گرم شده در دمای بالا بر روی غلاف ها فشار داده می شوند. صفحات، که اکنون به پایان رسیده اند، در آفتاب خشک می شوند تا رطوبت اضافی از بین برود.

این محصول بسیار پایدار است – غلاف ها و پرس حرارتی مورد استفاده در هنگام ساخت، استحکام و استحکام آنها را تأیید می کند. آنها همچنین قابل کمپوست هستند. برای دفع باید آن را همراه با سایر مواد زائد در سطل زباله بیندازید زیرا به سرعت تجزیه می شود.

بشقاب بامبو
بامبو یکی از فراوان ترین و سریع ترین گیاهان روی زمین است. تولید کنندگان می توانند صفحات را از غلاف بامبو بسازند. پس از جمع آوری، تمیز و جوشانده می شوند و سپس به ضخامت مورد نظر برای صفحه لمینیت می شوند. سپس آنها را فشرده و به شکل مورد نیاز می چسبانند.

جنبه قابل توجه در ساخت این نوع بشقاب این است که به مواد شیمیایی یا مواد سمی نیاز ندارد. غلاف به طور طبیعی می افتد، بدون آسیب به گیاهان بامبو.

اگر دقت کرده باشید تولید ظروف یکبار مصرف ماندگاری بالایی دارند و بسیار محکم هستند و برای سرو وعده های غذایی سنگین مناسب هستند. آنها همچنین سازگار با محیط زیست و پایدار هستند. علاوه بر این، آنها زیست تخریب پذیر هستند، و آنها را به یک مکمل ایده آل برای توده کمپوست شما تبدیل می کند.

همچنین ببینید گیاهانی که با آلودگی هوای داخل خانه مبارزه می‌کنند: تبدیل فضای سبز تزئینی به تصفیه‌کننده‌های زیستی پایدار
پلی پروپیلن زیست تخریب پذیر
این صفحات پلاستیکی یکبار مصرف سازگار با محیط زیست هستند که با افزودنی های آلی ویژه، معمولاً پارامترهای آبدوست، به زنجیره پلیمری تزریق شده اند. ما این کار را برای تسریع روند تجزیه انجام می دهیم. این صفحات عموماً سریعتر از صفحات پلاستیکی معمولی شکسته می شوند و بسیار محکم هستند.

انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

 پلاستیک کاه گندم برای ظروف یکبار مصرف

از کاه گندم در کاه استفاده می شود نوعی دانه خوراکی است که برای تهیه غذاهایی مانند آرد، نان و ماکارونی استفاده می شود. کاه گندم محصول جانبی تولید گندم است. در ترکیب با سایر مواد غذایی، تولیدکنندگان می توانند از نی گندم برای ساخت بشقاب استفاده کنند و سود تولید لیوان کاغذی بالا است. بنابراین، ما کاه گندم را پلاستیک زیستی یا زیست تخریب پذیر می دانیم.

برای انجام این کار، کاه گندم که حاوی لیگنین است، با شکر ترکیب می شود تا ماده ای شبیه پلاستیک ایجاد شود. لیگنین قسمتی از گیاه است که به آن اجازه می دهد عمودی بماند. سپس این ماده به اشکال مختلف، در این مورد، صفحات قالب گیری می شود.

تولید لیوان یکبار مصرف در خانه

مزایای استفاده از پلاستیک کاه گندم

تولیدکنندگان همچنین می توانند کاه گندم را به خمیری تبدیل کنند که از آن برای تولید محصولات دیگر استفاده کنند. مزیت قابل توجه این ماده این است که کاملاً زیست تخریب پذیر است. تقریباً سه تا شش ماه طول می کشد تا کاملاً تجزیه شود.

مزایای دیگر عبارتند از؛ تمدید می شود

قابل بازیافت و مناسب، غیر حساسیت زا است، محکم و قوی بدون افزودن سموم است. همچنین، ضایعات را کاهش می دهد زیرا نیازی به سوزاندن کاه برای کشاورزان وجود ندارد.

صفحات قابل استفاده مجدد
اکنون می دانیم که این کار مزیت صفحات ظروف یکبار مصرف را در جلوگیری از تمیز کردن و شستن شما کاملاً از بین می برد. اما، این یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش آسیب‌هایی است که افزایش مصرف صفحات کاغذی ممکن است در نهایت به محیط زیست وارد کند.

صفحات قابل استفاده مجدد شامل آنهایی است که با سرامیک یا شیشه ساخته شده اند. آنها از صفحات کاغذی معمولی شما بادوام تر و قوی تر هستند – مهم نیست چقدر محکم هستند. آنها را می توان به طور مکرر استفاده کرد، شستشو داد و ذخیره کرد.

بشقاب یکبار مصرف رنگی

صفحات سرامیکی و سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف یا شیشه ای کم است و می توان برای مدت طولانی استفاده کرد تا زمانی که شکسته یا خراشیده نشوند. آنها همچنین مقداری پول را که به سختی به دست آورده اند پس انداز می کنند که مکرراً برای خرید بشقاب های کاغذی خرج شده است.

صفحات سرامیکی و شیشه ای نیز به آلودگی کمک نمی کنند و به طور قابل توجهی پایدارتر از پلاستیک یا کاغذ هستند.

مزایای استفاده از بشقاب کاغذی

بشقاب های کاغذی مزایای زیادی به خصوص برای خانه دارها دارند. اما ابتدا باید اثرات آنها را بر محیط زیست خود در نظر بگیریم. بهتر است برای اطمینان از اینکه قیمت لیوان یکبار مصرف شفاف که انتخاب می‌کنیم مناسب است و بیشتر به محیط زیست ما کمک می‌کنند تا آسیب، تلاش‌های آگاهانه‌ای انجام دهیم.

ظروف یکبار مصرف گیاهی

خرید ظروف یکبار مصرف

اکنون که ثابت کرده ایم صفحات کاغذی برای محیط زیست مضر هستند زیرا قابل بازیافت نیستند اما با این وجود می توانند تجزیه شوند. این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا می خواهید به استفاده از آنها ادامه دهید یا نه یا گزینه های سازگار با محیط زیست و پایدار را انتخاب می کنید.