حجم ظرفیت لیوان یکبار مصرف

با مرور زمان در جهت رفع مسائل افراد، ظروف یکبار مصرف چندین سال است که پا به عرصه نهاده و راحتی را برای افراد به ارمغان آورده است. این نوع ظروف در مجالس و مهمانی های بزرگ استفاده می شوند و دیگر مانند گذشته نیازی به شستن ظرف های زیاد نیست. لیوان یکبار مصرف یک نوع از این ظروف است که بعد ها با سایز ها و جنس های گوناگونی تولید شد.

ظرفیت لیوان یکبار مصرف متفاوت بوده و از ۱۰۰ سی سی تا ۵۰۰ سی سی موجود است که هر کدام از آن ها متناسب با نیاز افراد انتخاب می شوند. در ابتدای تولید، این محصول به یک شکل و اندازه وارد بازار می شد اما بعد ها با در نظر گرفتن نیاز های افراد، تنوع بیشتری را برای محصولات یکبار مصرف ایجاد کردند.

حجم ظرفیت لیوان یکبار مصرف

تولید لیوان و ظروف یکبار مصرف

تولید لیوان و ظروف یکبار مصرف در بسیاری از شهر های صنعتی کشور، تولیدکنندگان بسیاری از ظروف یکبار مصرف وجود دارند که در جهت رفع نیاز بازار و مردم چندین سال است که به فعالیت می پردازند. تأسیس کارخانه های بیشتر و بیشتری از این نوع محصولات، هم سبب افزایش تولید ملی شده و هم شرایط را برای ایجاد شغل فراهم می کند. ظروف یکبار مصرف ایده ای نوین و بی نظیر بود که به سرعت مورد استقبال قرار گرفت و از ابتدا تا کنون نیاز آن در بازار بسیار بالا است.

این ظروف در جهت حفظ و نگهداری از مواد غذایی بسیار موثر واقع گردید و در همه مکان ها می توان از آن ها استفاده نمود. تولید ظروف یکبار مصرف از اتلاف بسیاری از هزینه های مواد غذایی جلوگیری کرده و هیچ گونه غذایی در آن فاسد نمی گردد. طراحی و تولید محصولات یکبار مصرف کاملا بهداشتی و با استفاده از مواد بدون بو و بی ضرر صورت گرفته و خیال افراد بابت استفاده از آن ها راحت باشد. این ظروف در انواع گسترده لیوان، دیس، بشقاب، قاشق، چنگال و…. تولید شده و در هر زمینه ای می توان آن ها را بکار برد.

تا پیش از ورود این گونه کالا ها، افراد در زمینه های گوناگونی از جمله مسافرت، رستوران ها، هتل ها و آشپزخانه دغدغه های فراوانی بخاطر ظروف داشتن و هم شستن و هم نگهداری آن ها کاری بسیار سخت و زمان بری بود، اما حال چنین مشکلی دیگر وجود نداشته و با کم ترین هزینه می توان ظروف یکبار مصرف را جایگزین کرد. خط تولید لیوان یکبار مصرف با پیشرفته ترین دستگاه ها و بر اساس تکنولوژی روز دنیا انجام می گیرد و با استفاده از آن ها تولید امروزه به انبوه رسیده است.

قیمت لیوان یکبار مصرف 50 عددی

قیمت لیوان یکبار مصرف 50 عددی امروزه استفاده از لیوان یکبار مصرف در ضیافت های شلوغ بسیار رایج شده و اکثرا تمایل به استفاده از آن را دارند. نرخ هر کدام از لیوان ها با هم تفاوت بسیاری دارد زیرا حال از مواد اولیه بسیاری در تهیه این ظروف بکار می برند، از جمله این مواد آلومینیوم، مقوا و پلاستیک است که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. لازم به ذکر است که تعداد لیوان های موجود در هر بسته در این موضوع تاثیر گذار هستند.

اگر متقاضی لیوان یکبار مصرف با قیمت مناسب تر هستید لیوان های پلاستیکی را خریداری نمایید. این لیوان ها که ابتدایی ترین این شکل ظروف هستند، با توجه به قیمت آن ها همواره از فروش بالایی برخوردار بوده اند. البته لیوان های پلاستیکی نیز سایز متفاوتی داشته و هر کدام نرخ مخصوص خود را دارند. این لیوان ها از موادی چون مونومر ساخته شده و هیچ گونه زیانی ندارد اما اگر در جهت نادرست استفاده شود و در مقابل حرارت قرار گیرد می تواند مضر باشد.

با توجه به این ویژگی ها اگر تمایل به تهیه آن ها نداشتید می توانید لیوان های آلومینیومی را برگزینید. این جنس لیوان، آلودگی بسیار کمتری داشته و عاری از هر گونه بیماری و آلودگی هستند. همچنین مایعات گرم تا مدت طولانی تری در این لیوان گرم باقی خواهند ماند و با داغ شدن آن هیچ گونه اتفاقی نخواهد افتاد و با این که بسیار سبک هستند اما مقاومت بیشتری نسبت به سایر ظروف یکبار مصرف دارند. با توجه به قیمت آلومینیوم، باز هم تولید کنندگان سعی دارند تا‌ این محصولات را با نرخ مناسب تری به دست مشتریان برسانند و شما با مراجعه به خود تولیدی، قیمت منصفانه این دسته محصولات را مشاهده خواهید کرد.

لیوان یکبار مصرف کوچک

لیوان یکبار مصرف کوچک در جهت تولید انواع لیوان یکبار مصرف اکنون لیوان ها با ابعاد کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ در حال فروش است و بسته به هدف استفاده می توانید لیوان مخصوص را انتخاب نمایید. لیوان های سایز کوچک معمولا قیمت بسیار کم تری داشته و در جهت استفاده معمولی در منازل و مهمانی ها استفاده می شوند. این نوع لیوان هم بصورت شفاف و هم مات موجود هستند که بسته به سلیقه خود می توانید آن را خریداری نمایید و همچنین میان هر کدام از این دو جنس، تفاوت قیمت چندانی وجود ندارد. این محصول بصورت درب دار و یا طرح دار و به رنگ های گوناگون موجود است و در صورت استفاده در مهمانی های بزرگ جلوه بسیار زیباتر و شیک تری دارند.

همان طور که گفته شد جنس های گوناگون سبب تمایز در قیمت شده اما حال علاوه بر تولید این کالا ها با مواد اولیه، مواد بازیافتی نیز بکار گرفته شده و این کار سبب کاهش دادن هر چه بیشتر قیمت آن ها می شود. لیوان های بازیافتی در فرآیندی جهت حفظ بهداشت، موادی به آن اضافه شده و در دستگاه ها عواملی را بر روی آن اجرا می کنند. بنابراین این محصولات مناسب استفاده هستند و اکثریت می توانند از آن بهره مند گردند.

لیوان یکبار مصرف 300 400 500 100 سی سی

لیوان یکبار مصرف 300 400 500 100 سی سی لیوان های یکبار مصرف با توجه به سهولت در بهره وری و همچنین تنوع رنگ، سایز و قیمت مورد توجه اکثریت افراد قرار گرفته و کم تر کسی امروزه از ظروف شخصی به جهت پذیرایی استفاده می کند. لیوان یکبار مصرف ۱۰۰ سی سی کوچک ترین سایز این لیوان است که عمدتا از آن در منزل استفاده می کنند و برای مجالس زیاد بکار برده نمی شود. لیوان یکبار مصرف ۳۰۰ سی سی سایز متوسط است که هم می توان در منازل شخصی و هم در مهمانی ها آن را بکار برد و تقریبا ظرفیت و حجم خوبی را در بر می گیرد.

حجم بزرگ و خیلی بزرگ لیوان ها ۴۰۰ و ۵۰۰ سی سی هستند که بیشتر در مشاغلی چون رستوران ها و کافه ها از آن ها استفاده می کنند. اگر تمایل داشتید که برای مجالس خود بهترین نوع ظروف یکبار مصرف از جنس پلاستیکی را تهیه کنید، حتما جنس پلی استایرن را انتخاب نمایید زیرا این جنس لیوان ها به گونه ای همانند جنس شیشه است و کاملا شیک بنظر می آیند و در تنوع رنگ و شکل گسترده ای موجود می باشند. البته قیمت این لیوان ها کمی بالا تر بوده و این به دلیل کیفیت خوب آن ها است.

در میان انواع محصولات یکبار مصرف ظروف فومی مقاومت و کیفیت بهتری در برابر غذاهای گرم و داغ دارند و این غذا ها تا مدت طولانی تری هم تازه و هم گرم در این ظرف ها باقی می مانند. تولید ظروف فومی از موادی چون پلی استایرن است اما با ترکیب گاز هگزان این جنس از ظروف را پدید آورده اند. رنگ این دسته لیوان ها سفید است اما این رنگ دلیلی بر این نیست که محصولات فومی را جزء کالاهای شفاف قرار داد. برای رعایت بهداشت و جلوگیری از هر گونه ضرر در استفاده از این ظروف، ابتدا بدانید که کدام یک برای چه نوع غذاهایی مناسب تر اند و سپس اقدام به خرید نمایید.

لیوان یکبار مصرف کاغذی چند سی سی است

لیوان یکبار مصرف کاغذی چند سی سی است لیوان یکبار مصرف کاغذی از محبوب ترین محصولات یکبار مصرف امروزی است که به سبب جنس و طرح های متنوع آن، افراد تمایل بیشتری به خرید آن ها دارند و معتقد هستند که زیان کم تری برای سلامتی دارند. در تولید لیوان های کاغذی هیچ گونه مواد شیمیایی بکار نرفته است و در برابر نوشیدنی های داغ واکنش زیان باری نشان نمی دهد و در نتیجه نوشیدنی با هیچ گونه مواد شیمیایی مخلوط نمی گردد. همچنین طراحی و تولید ظروف کاغذی در راستای حفاظت از محیط زیست اقدامی کاملا هوشمندانه و مفید بود و در صورت رها شدن در طبیعت در مدت زمانی کم تجزیه شده و آسیبی به جانداران و طبیعت وارد نمی کنند. این یکی از خصلت های بارز لیوان های کاغذی است که او را از دیگر محصولات متمایز می کند.

تولید کنندگان در تولید لیوان کاغذی از کاغذ های معمولی استفاده نکرده بلکه کاغذ های فشرده و مقاوم را در این جهت بکار می گیرند. پلی اتیلن نیز در ساخت این لیوان ها نقش دارد و این ماده را در قسمت سطحی به عنوان پوشش لیوان ها استفاده می کنند. پلی اتیلن نقشی ضروری در ساخت این محصول داشته و استفاده از آن سبب می شود که لیوان ها نشتی نداشته باشند و در برابر رطوبت قوام خوبی بگیرند. لازم به ذکر است که وجود پلی اتیلن از ایجاد تاثیر شیمیایی جلوگیری به عمل می آورد.

خرید دستگاه لیوان یکبار مصرف

خرید دستگاه لیوان یکبار مصرف لیوان های یکبار مصرف از نظر بهداشت خیلی حساس هستند و باید تولید آن ها به بهترین نحو و در محیط کاملا پاکیزه انجام شود. دستگاه هایی که در جهت ساخت لیوان یکبار مصرف از آن ها استفاده می شود، بیشترین تاثیر را در رعایت اصول بهداشتی ایفا می کنند به گونه ای که با کمک آن ها، دخالت دست صورت نگرفته و تا انتهای کار فرآیند تولید به کمک دستگاه انجام می شود. این دستگاه ها حتی به بسته بندی محصولات پرداخته و هیچ گونه آلودگی از سوی افراد به این دست کالا ها منتقل نمی شود. فرآیند تولید با وجود تجهیزات پیشرفته چند برابر سابق شده و تعداد زیادی از ظروف یکبار مصرف در طی چند ساعت تولید می شود.

دستگاه های تولید لیوان یکبار مصرف بسته به این که کدام نوع جنس لیوان اعم از کاغذی، پلاستیکی، آلومینیومی و غیره را تولید می کنند با یکدیگر تفاوت دارند و هر تولیدی که تمایل به تولید جنس های متنوع و گوناگونی از ظروف یکبار مصرف دارد، باید چند دستگاه را خریداری کند. قیمت این کالا بسته به کیفیت آن دارد و مهم است که از چه مواد اولیه ای در ساخت آن استفاده کرده اند. البته با پرس و جو های فراوان مشخص شد که اغلب تولید کنندگان تمایل به خرید دستگاه دست دوم را دارند زیرا تهیه آن با قیمت کم تری امکان پذیر است اما از سویی دیگر خطرات احتمالی و خرابی آن ها وجود دارد. محصولات دسته دوم معمولا به دست فروشندگان بازاری انجام شده و هیچ تولیدی و نمایندگی به فروش محصولات دسته دوم نمی پردازد.

لیوان یکبار مصرف گیاهی

لیوان یکبار مصرف گیاهی لیوان های یکبار مصرف گیاهی، جدیدترین لیوان های تولید شده هستند که با هدف به حداقل رساندن آسیب به محیط زیست طراحی شده اند. همچنین افراد برای حفظ سلامت، بهترین ظروف یکبار مصرفی را که می توانند انتخاب کنند، همین محصولات گیاهی است. تمامی عواملی که در ساخت این لیوان ها استفاده می شوند همگی از مواد طبیعی بوده و از نشاسته یا ذرت در این جهت استفاده می کنند. روغن های گیاهی نیز در ترکیبات این دست محصولات وجود دارد.

ظروف گیاهی تحت نظر وزارت بهداشت تولید شده و مجوز خود را از این سازمان گرفته است و افراد می توانند با خیال آسوده از آن ها بهره ببرند. البته در این زمینه افراد متقلب بسیاری نیز یافت می شود که ظروف بی کیفیت را به عنوان ظروف گیاهی به فروش می رسانند. در تولید چنین محصولاتی از بی کیفیت ترین مواد استفاده شده و هیچ گونه استانداردی ندارند. بنابراین در هنگام خرید ظروف گیاهی به برچسب و نشان این ظروف توجه کنید و آن ها را از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید.

امروزه به دلیل افزایش تولید زباله و از بین رفتن محیط زیست توصیه می شود که همه افراد من بعد این گونه ظروف را تهیه کنند و از وقوع حوادث ناگوار هم برای طبیعت و هم سلامت خود جلوگیری کنند. تولیدکنندگان قیمتی بسیار ناچیز و کاملا به صرفه را برای این محصولات تعیین کردند تا افراد خرید آن ها را نسبت به سایر محصولات ترجیح دهند.

ممکن است برخی ها با محصولات گیاهی آشنایی نداشته باشند، اما امروزه با سعی و تلاش تولیدکنندگان در پی تولید انبوه این محصولات، جایگزینی ظروف گیاهی به جای ظروف پلاستیکی و آلومینیومی را هدف خود قرار داده اند. مواد موجود در ساختار محصولات گیاهی با محیط زیست کاملا سازگار بوده و سبب ایجاد اختلال در چرخه طبیعت نمی شوند. لازم به ذکر است که ظروف گیاهی با طرح های جذاب و متنوع تولید می شوند و افراد می توانند در هر مراسمی از این دست محصولات استفاده کنند.