سنگ نما ارزان مشهد باعث مرگ یک عابر پیاده شد

Alucom LLC به عنوان تولید کننده و تامین کننده زیرسیستم های آلومینیومی و عناصر تزئینی یکی از بازیگران اصلی در بازار نماهای تهویه دار لولایی است.

زیرسیستم های Alucom برای هر نوع روکش به صورت جداگانه طراحی شده اند. برای نمای ساختمان با سنگ نما ارزان مشهد از سیستم Alucom NG (بسته شدن در تمام صفحه نما) و Alucom LF 350 (چبنده منحصراً در دال کف) از آلیاژ A 6060 استفاده شده است.

پانل ها به روشی پنهان بسته می شوند، این نیاز به پردازش اضافی سنگ دارد. تثبیت پانل ها توسط راهنماهای افقی پنهان شده در شیارهای آسیاب شده سنگ تضمین می شود.

سنگ گرانیت یا سنگ مرمر منشاء طبیعی دارد و مانند تمام سنگ های طبیعی، سنگ یکی از گران ترین انواع روکش ها است. پانل های نما ساخته شده از سنگ طبیعی این ماده کاملاً بادوام است و معمولاً در زیرزمین خانه ها استفاده می شود.

سنگ نما

سنگ طبیعی به عنوان روکش ساختمان برای مصارف مختلف استفاده می شود. به عنوان یک قاعده، از گرانیت یا سنگ مرمر استفاده می شود.

گرانیت یک ماده نسبتاً بادوام است. سطح گرانیت در معرض ترک خوردن نیست و خود سنگ زیبایی دارد. نمای سنگی لولایی با روکش های مرمری با رنگ ها و بافت های متنوع جذب می شود و به خانه ها جلوه ای طبیعی می بخشد.

شایان ذکر است که سنگ گرانیت طبیعی و سنگ مرمر برای نمای ساختمان ها از دیرباز برای نمای ساختمان استفاده می شده است. تا به حال، سنگ طبیعی یکی از قابل اعتمادترین مصالح روکشی است.

این تحت تأثیرات جوی متنوعی قرار نمی گیرد، شکستن آن مانند ظروف سنگی چینی یا خم کردن آن مانند یک کامپوزیت دشوار است، این چیزی است که عمر مفید چند صد ساله آن را تعیین می کند.

نمای خانه “لباس” آن است که طبق آن همانطور که می دانید ملاقات و ارزیابی مرسوم است. البته، هر صاحب خانه می خواهد که خانه اش نه تنها چشم ها را به خود جلب کند، بلکه باعث تحسین واقعی مهمانان و رهگذران شود.