طراحی پالتو بارانی که از پوست گرگ و سمور در موزه لوور پاریس به نمایش گذاشته شد

بسیاری از کت های خز مصنوعی از این نظر مزیت دارند. علاوه بر این که به اندازه  پالتو بارانی واقعی در مدل های مختلف موجود هستند، ممکن است دستورالعمل های مراقبت بسیار آسان تری نیز داشته باشند.

برخی از آنها را می توان داخل ماشین لباسشویی ریخت و در خشک کن خشک کرد که می تواند در زمان و هزینه صرفه جویی کند.

کت های خز لباس بیرونی هستند که از پوست حیوانات ساخته می شوند پالتو پوست سمور برخی از این حیوانات عبارتند از روباه، راسو، گربه های بزرگ خاص، ارمینه، فوک، سمور و خرگوش.

معمولاً حیواناتی که پشم تولید می کنند، مانند گوسفند، حیوانات خز نیستند، اگرچه ممکن است گاهی اوقات از پوست کامل این حیوانات در کت استفاده شود.

یکی از مزایای پالتو پوست گرگ  این است که گرمای قابل توجهی را ارائه می دهند و انسان ها هزاران سال است که از آنها برای این منظور استفاده کرده اند.

در گذشته متداول بود که نه تنها کت های خز بسازند، بلکه انواع مختلف لباس های دیگر را نیز با آن درست کنند امروزه، تراش خز ممکن است لباس های دیگر را تزئین کند، اما کت های خز یکی از رایج ترین استفاده های خز هستند.

در ایالات متحده به نادرتر شدن فروش پالتو پوست کمک کرده است، که معمولاً فقط قیمت را افزایش می دهد و ممکن است برای برخی افراد مطلوبیت را افزایش دهد. خز هنوز در بسیاری از فروشگاه های محلی در ایالات متحده موجود است.

  • منابع:
    1. ?What are Fur Coats

  • تبلیغات: 
  1. جمع آوری شیره خرما از گل آذین
  2. ساخت برج با رب گوجه فرنگی
  3. مردی که به خاطر دزدیدن آینه مرموز محکوم به حبس ابد شد
  4. کاشی های با دوام که از خاک رس طبیعی هستند