فوم 8 میل باعث بروز سرطان پوست می شود

فوم 8 میل فوم بسیار ضربه‌گیر هست و محافظت بیشتری در برابر لرزش در هنگام حمل و نقل ایجاد می‌کنند. آنها به طور ویژه برای ایجاد محافظت عالی در برابر آسیب های ناشی از حمل و نقل، از جمله آسیب ضربه و لرزش طراحی شده اند.

طراحی منحصر به فرد فوم به این معنی است که می توان آن را به راحتی برای ایجاد گوه بین محصولات، محافظ گوشه، محافظ لبه و محافظت از سطح دستکاری کرد.

فوم سیستم بیشتر برای موارد حساس مانند لوازم الکترونیکی و تجهیزات پزشکی با ارزش مناسب است. این می تواند شامل میکروسکوپ ها، رایانه ها، لپ تاپ ها، سایر دستگاه های الکترونیکی حاوی اجزای داخلی ظریف باشد که در صورت ضربه خوردن در حین حمل و نقل، به راحتی شکسته می شوند.

فوم

ما محبوب‌ترین اندازه‌ها را در اختیار داریم، که محافظت در برابر ضربه و لرزش درخشان را برای اکثر محصولات فراهم می‌کند. دارای چگالی 34 کیلوگرم بر متر مکعب و طراحی توخالی برای جذب انرژی تولید شده توسط شوک های حمل و نقل، قبل از اینکه بر محصولات شما تأثیر بگذارد.

از ویژگی های آن می توان به حداقل جذب آب (کمتر از 1% در یک دوره 40 روزه)، مقاومت در برابر دما، مواد بدون خش برای سطوح صاف، و همچنین 100% قابل بازیافت و خنثی بودن از نظر شیمیایی اشاره کرد.

ابعاد
هر SKU در محدوده با بعد “B” آن تعریف می شود، ارتفاع پروفیل L که ضخامت فوم را تعیین می کند.

بعد “A” اندازه زاویه منطقه قابل استفاده است که معمولاً 90 درجه یا کمی بیشتر است. این کمک می کند تا ایده خوبی در مورد نحوه تناسب آن با محصولات ارائه شود. در نهایت اندازه گیری “C” طول پروفیل است.

*لطفاً توجه داشته باشید که کمک فنرهای فوم ما دارای درجه آتش سوزی نیستند.