لباس کار ضد حریق باعث نجات جان دو فرد از آتش شد

SIEGEL’S تامین کننده برتر کلیه پوشاک و لباس کار ضد حریق مربوط به آنچه متخصصان آتش نشانی به آن نیاز دارند است.

ما با کیفیت ترین پیراهن ها و شلوارهای آتش نشانی، پیراهن های شغلی آتش نشانی، یونیفرم های لباس آتش نشانی کلاس a، لباس های سرپوشیده، ژاکت های آنسی و بسیاری دیگر از لباس های آتش نشانی را با قیمت های رقابتی عرضه می کنیم.

یکی دیگر از دلایل عالی برای انتخاب یونیفرم های SIEGEL برای لباس های آتش نشانی این است که ما یک بخش تعویض داخلی داریم که دانش گسترده ای در مورد شخصی سازی و سفارشی سازی لباس آتش نشانی شما متناسب با نیازهای خاص شما دارد.

اگر به یک وصله آتش سفارشی دوخته شده روی یک یا هر دو آستین نیاز دارید. اگر به گلدوزی نام خود روی سینه یا گلدوزی آرم استوک یا سفارشی آتش نشانی نیاز دارید، ما بهترین انتخاب از نظر قیمت و تجربه هستیم.

لباس

ما چندین سال است که آتش نشان ها را تجهیز کرده ایم و می دانیم که شما به چه چیزی نیاز دارید و می توانیم به شما کمک کنیم.ما همچنین تجهیزات آتش نشانی را برای کارهای روزمره مانند کیسه های گرد و غبار و قیچی تروما حمل می کنیم.

از کیسه های امداد و نجات با آرم FIRE گرفته تا قیچی نجات آتش نشانی، چکش و چکش ماشین و پنجره، و گوشی پزشکی، ما انواع تجهیزات نجات آتش نشانی و ems را حمل می کنیم.

ما همچنین نشان‌های آتش نشانی را در انبار و آماده ارسال داریم یا می‌توانیم یک نشان آتش‌سوزی کاملاً سفارشی برای بخش خاص شما ایجاد کنیم.

هنگام انجام عملیات اطفاء حریق ساختاری تهاجمی داخلی یا در مناطق دیگری که ممکن است در معرض دمای بالا، کمبود اکسیژن، مواد سمی، غلظت دود، گرد و غبار، تشعشعات حرارتی یا سوزاندن اخگر باشند، به دستگاه تنفسی نیاز است.

برای ایمنی تنفسی آتش نشانان از دستگاه تنفس استفاده می شود. آنها هوای مصرف کننده را از یک سیلندر تامین می کنند.