لوله پلی اتیلن یک لایه باعث انفجار مهیب در بنادر جنوب کشور شد

لوله پلی اتیلن یک لایه بهترین ماده برای ساخت لوله های خطوط لوله گاز است، زیرا بسیار بادوام و در عین حال سبک است. علاوه بر این، استفاده از لوله های پلی اتیلن سرعت ساخت خطوط لوله گاز را به میزان قابل توجهی افزایش داده و هزینه ها را چندین برابر کاهش می دهد.

این به دلیل این واقعیت است که لوله های پلی اتیلن برای ساخت شبکه های توزیع گاز با هر نیروی فشاری مناسب هستند.

در ساخت خطوط لوله زیر آب، لوله های پلی اتیلن بهترین نوع لوله هستند، زیرا استفاده از آنها هزینه ساخت را بسیار تسهیل و کاهش می دهد، زیرا کل محدوده کار نصب در خشکی انجام می شود و سپس کل خط لوله مونتاژ شده به داخل لوله پایین می آید.

لوله های پلی اتیلن از نظر شیمیایی در برابر بسیاری از مواد آلی و معدنی مقاوم هستند، بنابراین توصیه می شود از آنها برای تنظیم سیستم های مختلف برای مراقبت از گیاهان کشت شده استفاده کنید: سیستم های آبیاری، سیستم های گرمایش زیر خاک، کود و پانسمان بالا، سیستم های تامین مزارع گلخانه ای.

لوله

لوله های پلی اتیلن برای نقش لوله های آب مناسب هستند. لوله های پلی اتیلن برای سیستم های گرمایشی مناسب هستند، زیرا استفاده از آنها کمترین اتلاف انرژی حرارتی را به همراه دارد.

لوله های پلی اتیلن از نظر شیمیایی مقاوم هستند، بنابراین برای حمل کودهای مختلف مناسب هستند.

خطوط لوله پلی اتیلن می توانند امکانات گلخانه ای را با هر آنچه که نیاز دارند فراهم کنند: آب، گرما و غیره. مقاوم در برابر سایش (عمر خدمات حدود 50 سال).آنها عملاً به تعمیر و نگهداری نیاز ندارند.

ساخته شده از مواد مقاوم در برابر مواد شیمیایی. بنابراین، آنها تحت تأثیر خارجی مواد مختلف نیستند. در داخل چنین لوله هایی رسوب تشکیل نمی شود.

در طول ساخت خطوط لوله گاز و آب از لوله های پلی اتیلن، هزینه ها در مقایسه با ساخت خطوط لوله از مواد دیگر حدود 40 درصد کاهش می یابد. درزها در محل اتصال لوله ها بسیار قابل اعتماد هستند.نصب لوله ها به زمان و تلاش زیادی نیاز ندارد.