ماشین اسباب بازی پژو پارسدر راس صادرات کشوری قرار گرفت

مجری برنامه گفت: “من ژوانیو هستم و وانگ ییانگ در ترکیب مرد و ماشین نایب قهرمان سال شد.” حضار لحظه ای سکوت کردند و در مدت کوتاهی تشویق شدیدی به گوش رسید و به طور غیرمنتظره ای وانگ یی یانگ که هیچ ربطی به این رویداد نداشت نایب قهرمان شد و از لبخند غرور آفرین وانگ ییانگ نمی توانست صبر کند. : “من قدرتم را پنهان می کنم!” پای.

یک روز بقیه ماشین ها با ماشین اسباب بازی پژو پارس جلسه داشتند و در حال دعوا بودند که چه کسی مهارت بیشتری دارد. ماشین پلیس گفت: «احساس می کنم مثل بن خودم هستم

چنگ رویجی قهرمانی را به دست آورد، لطفا به پخش مجدد گوش دهید: چنگ رویجی پنج سطح را پشت سر گذاشت و شش ژنرال را قطع کرد، از موانع در راه غلبه کرد.

لطفا این لحظه دراماتیک را تماشا کنید، ماشین چنگ رویجی نزدیک بود به ابرها بیفتد و وانگ یی یانگ و او ماشین با هم مردند، هر دوی آنها قیچی کاغذ سنگی، در نهایت… می توانید تصور کنید.

اسباب بازی

نمی‌دانم آن هیولا بود، بنابراین به معلم گفتم و معلم یکباره بیش از 12 نفر از آنها را مصادره کرد، اگرچه همه آنها توقیف شده بودند، اما روحیه آشفتگی ماشین اسباب‌بازی بسیار ضعیف شد.

یقه بزرگترین است زیرا می توانم افراد بد را بگیرم. ماشین آتش نشانی گفت: نه، نه، توانایی من از همه بالاتر است، می توانم آتش را خاموش کنم. جرثقیل گفت: من تواناترین فرد هستم.

آمبولانس گفت: در مواقعی که مردم در معرض بیشترین خطر هستند می توانم آنها را برای مداوا اورژانسی به بیمارستان بفرستم.

ناگهان یک هواپیما پرواز کرد و گفت: «چرا مقایسه نمی‌کنید و من داور می‌شوم و می‌بینم بهترین کیست.» در این لحظه صدایی در نزدیکی‌ها بلند شد و یک بدجنس مجروح شد.

یک نفر بالا پلیس بلافاصله مرد شرور را دستگیر کرد و آمبولانس مصدوم را به بیمارستان منتقل کرد. هواپیما گفت: معلوم می شود که همه بسیار مهم هستند و ما نمی توانیم بدون کسی کار کنیم.