مبلمان هایی که در سرمایه گذاری 70 درصد سود دارد

به گفته کوهل، آن را «کاسپر کاناپه‌ها» بنامید، اما ایده یک کاناپه در جعبه در حال افزایش است و تقاضا واقعاً  مبل راحتی ایتالیایی در ماه نوامبر افزایش می‌یابد. بارو پس از راه اندازی کامل کمتر از یک سال پیش، سال 2017 را با 3 میلیون دلار فروش به پایان رساند و به تازگی 4.3 میلیون دلار سرمایه اولیه را بسته است.

محصولات Burrow اکنون به طور کامل در ایالات متحده تولید می شوند و تجارت به یک تیم 12 نفره تبدیل شده است که دفتر مرکزی آن در محله Flatiron شهر نیویورک قرار دارد.

از زمان فارغ التحصیلی از وارتون در بهار، کوهل و چوپرا تمام وقت آنجا هستند  گوشواره طلا سفید به گفته کوهل، هر دو حقوق کمی کمتر از ارزش بازار معمولی برای بنیانگذاران اولیه در منهتن هستند، دارای سهام برابر در شرکت هستند و اکثریت مالکان کسب و کار هستند.

قبل از مدرسه بازرگانی، کول و چوپرا سمت‌های مختلفی در خرده‌فروشی، مشاوره و امور مالی داشتند، اما هیچ‌کدام در صنعت مبلمان تجربه نداشتند. و این شاید راز موفقیت آنها بوده است.

کوهل می گوید: فقط به این دلیل که تجربه انجام کاری را ندارید، به این معنی نیست که نمی توانید آن را انجام دهید.

او می گوید: اگر می خواهید یک کشتی موشکی بسازید، احتمالاً لباس ورزشی زنانه دیجی کالا باید درک درستی از سکوی موشک داشته باشید، اما در بسیاری از موارد، من فکر می کنم اگر ایده ای دارید.

یا مشکلی را شناسایی کرده اید که فکر می کنید دارید راه حلی برای، اجازه ندهید نداشتن تجربه شما را منصرف کند. اگر به اندازه کافی سخت کار کنید و واقعاً مشکلی را برای مردم حل کنید، این همه چیزی است که واقعاً مهم است.

کوهل می‌گوید: اگر در هر مرحله از راه به خود شک کنید مانکن لباس کاری که انجام آن بسیار ممکن است، بسیار طاقت‌فرسا می‌شود. “شما باور دارید که می دانید چه کاری انجام می دهید. تا زمانی که سخت کوشید، باید موفق شوید.

  • منابع:
    1. How 2 students turned their idea for an affordable couch-in-a-box into a multimillion-dollar company
  • تبلیغات: 
  1. محصولی که برای همیشه پوست شما را بیمه می کند!
  2. مرگ ناگهانی پاندا مردم چین را متحیر کرد.
  3. پرورش کنجد بر روی مریخ برای اولین بار توسط اروپاییان
  4. اعطای نمایندگی رزماری ارگانیک