مصرف شیرینی کلمپه کرمانی می تواند باعث مرگ افراد زیادی شود

یک شیرینی کلمپه کرمانی استاندارد حداقل 1 فنجان شکر خواهد داشت، که در آن ما فقط از ½ فنجان شکر افرا در شیرینی خرما استفاده می کنیم.

قند افرا همچنین دارای مواد معدنی فراوانی مانند کلسیم، منگنز، پتاسیم و منیزیم است. همچنین منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها است که سیستم ایمنی بدن ما را تقویت می کند.

من عاشق استفاده از آرد شیرینی کامل گندم به جای همه منظورم، آرد سفید در شیرینی‌های خرمایی و تقریباً همه محصولات پخته‌شده هستم.

اغلب آرد گندم معمولی در محصولات پخته شده بیش از حد دانه دار و رنده شده است و دسر را بسیار غلیظ و دلچسب می کند.

شیرینی

آرد شیرینی گندم کامل از سوی دیگر با گندم نرم تری تهیه می شود که محتوای پروتئین کمتری دارد، اما همچنان سرشار از فیبر و سایر مواد مغذی است.4 اگر فقط آرد گندم معمولی دارید، می توانید از ½ گندم و ½ آرد همه منظوره استفاده کنید.

در دستور غذا کلوچه های خرمایی من ممکن است از شما بخواهد که چند ماده جدید بخرید خرما، آرد شیرینی گندم کامل و شکر افرا. همه آنها جایگزین های متراکم مواد مغذی هستند که می توانند در بسیاری از کاربردها استفاده شوند که ارزش سفر به فروشگاه های مواد غذایی را دارد!

برخی از افزودنی های دیگری که دوست دارم به کلوچه های خرمایی خود اضافه کنم ادویه هایی مانند دارچین و جوز هندی هستند.

مقداری نمک تکمیلی مانند نمک مالدون اضافه کنید. من همچنین دوست دارم آجیل های خرد شده مانند گردو یا گردو را اضافه کنم تا تردی غلیظ پروتئینی به آن اضافه کنم. لذت بردن!

آنها یکی از خوشمزه ترین شیرینی های خرمایی هستند و در عربی به نام کلیچا شناخته می شوند. وقتی یک بار آنها را امتحان کنید، مطمئن هستم که مورد علاقه مطلق شما خواهند بود!