هیدروکربن صادراتی به افغانستان باعث شد جنگ در این کشور خاتمه یابد

در ادبیات، برخی از بررسی های ارزشمند در جنبه های مختلف CCS منتشر شده است. به عنوان مثال، در زمینه جذب CO2 گرانیت استوارت و حسامی در اینجا ما ثابت می کنیم که علاوه بر دما و فشار، متغیر ترمودینامیکی مهم دیگری امکان اکتشاف نمودار فاز آمونیاک را فراهم می کند.

میدان الکتریکی. با استفاده از (انتگرال مسیر) از ابتدا شبیه‌سازی دینامیک مولکولی، ما پیش‌بینی می‌کنیم که با اعمال میدان‌های الکتریکی شدید روی آمونیاک، پدیده انجماد الکتریکی رخ می‌دهد و مایع را به سمت فاز جامد فروالکتریک جدید هدایت می‌کند.

هیدروکربن صادراتی به افغانستان یکی از مشتقات آمونیاک است که باعث شد تحقیقات گسترده تری بر روی این محصولات داشته و به اکتشافات بیشتری دسترسی پیدا کنند.

هیدروکربن

این مطالعه ثابت می‌کند که میدان‌های الکتریکی به طور کلی می‌توانند به عنوان کلید دسترسی به مناطق غیرقابل دسترس در نمودارهای فاز مورد استفاده قرار گیرند، و وجود ساختارهای فاز متراکم جدید را آشکار می‌کند.

علاوه بر این، یافته‌های گزارش‌شده پیامدهای عملی متعددی دارند، از ذخیره‌سازی و حمل و نقل ایمن آمونیاک تا درک ساختارهای جامد که این ترکیب در بافت‌های سیاره‌ای تشکیل می‌دهد.

آمونیاک (NH3)، به دلیل همه جا و سادگی ظاهری آن، یکی از پرکاربردترین گونه های مولکولی است. چنین ترکیبی در واقع نقش اصلی در ساخت کودها، مواد منفجره و داروها را پوشش می دهد.

فراتر از ارتباط زمینی خود، آمونیاک نقش ژئوفیزیکی کلیدی را در انبوهی از زمینه های سیاره ای ایفا می کند. در واقع، NH3 در جو مشتری و زحل و در گوشته غول های یخی اورانوس و نپتون وجود دارد.

اعتقاد بر این است که آمونیاک در نتیجه فراوانی آن در ایزوبارهایی که رعد و برق جووین در آن تولید می شود، جایگاهی محوری در تحقق طوفان های الکتریکی در سیارات شبیه جووین دارد.علاوه بر این، تشخیص آمونیاک در سیارات فراخورشیدی نیز تا حد زیادی مورد تایید قرار گرفته است.