پودر زغال الیزا می تواند باعث آفزایش طول عمر شود

به منظور جلوگیری از هدر رفتن پودر کربن فعال، توصیه می شود که تمام سطح زیرلایه را بپاشید.

افزودن پودر زغال الیزا به خاک برای نهال ها با استفاده از زغال فعال برای درمان زخم روی گیاهان ساکنان تابستان اغلب مجبورند با دستکاری هایی مانند تقسیم ریزوم، پیوند زدن، هرس ریشه های پوسیده، تمیز کردن و درمان سوراخ های یخ زدگی دست و پنجه نرم کنند.

با ابزار تیز انجام می شود. بریدگی ها و زخم ها ابتدا تمیز و سپس ضدعفونی می شوند تا از تخریب بیشتر بافت جلوگیری شود.

پودر کربن فعال سوختگی، سرمازدگی، سایر آسیب های پوست و همچنین بریدگی ها را کاملا ضد عفونی می کند: از بین بردن پاتوژن ها در بافت های آسیب دیده، باعث بهبود سریع آنها می شود.

زغال

استفاده از کربن فعال در هنگام برش گیاهان هنگام برش گیاهان، سطح زیرلایه در قلمه ها با پودر کربن فعال پاشیده می شود. این نه تنها بستر را ضد عفونی می کند، بلکه به شکل گیری سریعتر ریشه ها در قلمه ها نیز کمک می کند.

4 اشتباه بزرگ در کمپوست سازی سریع نحوه آماده سازی کمپوست 4 بار در سال زغال فعال برای کنترل حشرات زغال چوب فعال همچنین می تواند به کنترل حشرات مانند مگس گل کمک کند که به سرعت تکثیر می شوند و تهدیدی جدی برای گل ها هستند.

کربن فعال وارد شده به خاک خواص آن را تغییر می دهد و اسیدیته را خنثی می کند و میخک ها فقط خاک های مرطوب و اسیدی را دوست دارند. ضمناً اگر مقداری پودر زغال روی محلی که پشه شما را نیش زده است بریزید، خارش ناشی از نیش از بین می رود.

همانطور که می بینید، اگر زغال فعال به دلیل تاریخ انقضا دیگر نمی تواند به صورت خوراکی مصرف شود، می تواند برای سایر نیازهای به همان اندازه مهم مفید باشد. و ساکن تابستانی به سادگی به این دارو نیاز دارد.