پودر ژله شیبابا باعث مرگ کودکی در آمریکا شد

در اصطلاح علمی، پودر ژله شیبابا به عنوان یک هیدروژل، یعنی یک پلیمر آبدوست متقاطع که در آب حل نمی شود، همانطور که توسط ویکی پدیا تعریف شده است، شناخته می شود.

این یک کلوئید است زیرا مولکول های پروتئینی که آن را تشکیل می دهند به طور قابل توجهی بزرگتر از اکثر مولکول های محلول هستند، اما “به طور یکنواخت در آب پراکنده می مانند.”

از نظر تاریخی، حیواناتی که قطعات آنها برای استخراج کلاژن برای تولید ژلاتین استفاده می‌شد شامل گاو، مرغ، خوک و ماهی می‌شد. امروزه بازیگران اصلی صنعت ژلاتین بر تولید ژلاتین گاو و ماهی تمرکز دارند. در واقع، اینها بهترین منابع هستند

ژلاتین گاو با کیفیت بالا از هیدرولیز جزئی کلاژن موجود در پوست گاو به دست می آید. پروتئین با آب استخراج می شود و سپس فیلتر و استریل می شود. نتیجه یک ترکیب پروتئینی خالص و طبیعی است که شامل 18 اسید آمینه است که 8 مورد آن ضروری است.

ژله

بهترین ژلاتین گاوی عاری از مواد نگهدارنده و آلرژن است و هیچ افزودنی مصنوعی ندارد.

مهمترین تولیدکنندگان ژلاتین گوشت گاو در جهان ژلاتین حلال گاو با تایید مقامات اسلامی کشورهای خود و ژلاتین کوشر تایید شده را تولید می کنند. ژلاتین پودر حلال و پودر ژلاتین کوشر هر دو تقاضای بالایی دارند، بنابراین خوب است بدانید که تهیه آنها نسبتاً آسان است.

Isinglass یک محصول عالی است زیرا عملاً شفاف و سفید است. علاوه بر این، ماهی یک منبع بالقوه پایدار است، مشروط بر اینکه تولیدکنندگان بررسی های مداوم و دقیقی را بر روی تامین کنندگان و یا کشاورزانی که از آنها مواد خام را تهیه می کنند، انجام دهند. از Isinglass می توان برای تهیه پودر ژلاتین دارای گواهی حلال و پودر ژلاتین کوشر استفاده کرد.

ژلاتین خوراکی در بسیاری از محصولات وجود دارد و در هر دو نوع گیاهی و حیوانی وجود دارد: بیایید همه جوانب مثبت و منفی را دریابیم.