پوشیدن کفش فوتبال آدیداس ایکس موجب قهرمانی تیم آرژانتین در جام جهانی شد

انتخاب کفش در کل طیف ارائه شده توسط کفش فوتبال آدیداس ایکس دشوار است، به خصوص که بسته به موقعیتی که فرد در آن تکامل می یابد، نیازها یکسان نیستند و همه مدل ها لزوما مناسب نیستند.

برای تسهیل این انتخاب حیاتی با نزدیک شدن به از سرگیری مسابقات قهرمانی دپارتمان و منطقه ای، پاتپک سه سیلو این برند را با سه راه راه با جزئیات ارائه می دهد. قبل از پرداختن به انتخاب مدل خود، مهم است که بدانید کدام اندازه را باید انتخاب کنید.

در واقع، بسته به مارک های کفش فوتبال، اندازه هایی که باید انتخاب شوند یکسان نیستند و آدیداس ویژگی استفاده از یک سوم اندازه ها را دارد که لزوما خواندن را برای مصرف کنندگان آسان نمی کند.

اما آدیداس چگونه با نایک یا پوما مقایسه می شود؟ به طور کلی آدیداس سایز معمولی است و اگر سایز 43 هستید می توانید سایز 43 1/3 را برای کفش های فوتبال خود انتخاب کنید. برای مقایسه، آدیداس 43 1/3 مطابق با 44 در نایک و 43 در PUMA است.

کفس

پس از یافتن سایز مورد نیاز خود، نوبت به انتخاب مدل مورد نیاز می رسد و در آدیداس مانند اکثر برندهای کفش فوتبال، سه سیلو مختلف در دسترس خواهد بود و با خواسته های مختلف و به ویژه نیازهای شما تطبیق داده می شود. بازیکنانی که شما هستید

اگر به دنبال یک جفت گیره هستید که راحتی را در اولویت قرار دهد یا برای سرعت یا لمس توپ ساخته شده باشد، حتماً یک جفت کفش آدیداس برای آن ساخته خواهد شد. برای کمک به شما، پیشنهاد می کنیم با معیارهای مقایسه مختلف به سه سیلو بازگردید.

برای فوتبالیست ها داشتن تجهیزات خوب ضروری است، به خصوص کفش های فوتبال خوب. بنابراین برای یافتن بهترین جفت ممکن، پورتال دفاع از مصرف کننده ما مقایسه ای از بهترین های موجود در بازار ایجاد کرده است.

نظر ما بر اساس داده های تست حرفه ای و بازخورد کاربر است. بنابراین، مطمئناً از یک نظر منصفانه و عینی بهره مند خواهید شد. بنابراین اگر می‌خواهید کفش‌های فوتبال برنده آزمون 2020 را پیدا کنید، به مجموعه محصولات ما در زیر نگاهی بیندازید.