چاپگر سوزنی که در ادارات باعث انفجار های بزرگ می شود

قسمتی از چاپگر سوزنی که شامل پین است هد چاپ نامیده می شود. هنگام اجرای چاپگر، معمولاً یک خط متن را در یک زمان چاپ می کند.

سر چاپگر به یک میله فلزی متصل است که تراز صحیح را تضمین می کند، اما موقعیت افقی توسط نواری کنترل می شود که به چرخ دنده های دو چرخ در هر طرف متصل می شود و سپس با یک موتور الکتریکی به حرکت در می آید.

این نوار ممکن است از فولاد ضد زنگ، آلیاژهای مس فسفر برنز یا بریلیم، نایلون یا مواد مصنوعی مختلف با هسته نایلونی پیچ خورده برای جلوگیری از کشش ساخته شود.

موقعیت واقعی را می‌توان با استفاده از یک موتور پله‌ای، رمزگذار چرخشی متصل به یک چرخ یا یک نوار پلاستیکی شفاف با علامت‌هایی که توسط یک حسگر نوری روی سر چاپگر خوانده می‌شود (معمول در جوهرافشان) تشخیص داد.

چاپگر

از آنجا که چاپ شامل فشار مکانیکی است، چاپگرهای ماتریس نقطه‌ای می‌توانند کپی‌های کربنی و کپی‌های بدون کربن ایجاد کنند.

اگرچه تقریباً همه پرینترهای جوهرافشان، حرارتی و لیزری نیز به جای خطوط یا نویسه‌های پیوسته، نقطه‌هایی با فاصله نزدیک چاپ می‌کنند، اما مرسوم نیست که آنها را پرینتر ماتریس نقطه‌ای بنامیم. ters

چاپگرهای ماتریس نقطه ای یکی از کمترین هزینه های چاپ در هر صفحه را دارند.آنها قادر به استفاده از کاغذهای fanfold پیوسته با سوراخ های تراکتور هستند.

چاپگرهای ماتریس نقطه ای زمانی که پین ها یا حروف چاپی با روبان به کاغذ برخورد می کنند، نویز ایجاد می کنند، [18] و ممکن است لازم باشد از محفظه های میرایی صدا در محیط های ساکت استفاده شود.

آنها فقط می توانند گرافیک های با وضوح پایین تر، با عملکرد رنگ محدود، کیفیت محدود و سرعت پایین تر در مقایسه با چاپگرهای بدون ضربه چاپ کنند.