ژل رویال در عطاری موجب حمله موش های صحرایی شد

ژل رویال را چگونه مصرف می کنید؟

پس از استخراج و فیلتر کردن، ژل رویال در عطاری معمولاً در ویال های شیشه ای تیره نگهداری می شود و در یخچال نگهداری می شود تا خواص بی شمار آن را تغییر ندهد.

در مورد استخدام، نشانه های مختلفی وجود دارد. کسانی هستند که مصرف 250 میلی گرم در روز را توصیه می کنند و برخی دیگر دوز را تا 1 گرم افزایش می دهند. می توان آن را به صورت خالص، با عسل یا رقیق شده در کمی آب شکر مصرف کرد.

با این حال، ترجیحاً آن را صبح با معده خالی، قبل از صبحانه مصرف کنید، احتمالاً در زیر زبان حل شود تا از طریق مداخله غدد زیرزبانی و جلوگیری از عمل شیره معده جذب شود.

به عنوان یک قاعده، توصیه می شود آن را برای یک دوره 30-20 روزه مصرف کنید و احتمالاً در صورت نیاز، سیکل را 2-3 بار در طول سال تکرار کنید.

ژل

تقلب و اصالت کالا

ما فقط می توانیم در این مورد موافق باشیم که ژل رویال یک غذای باورنکردنی با خواص بی شمار است. متأسفانه، تخمین زده می شود که تنها 5 درصد از آنچه در حال حاضر در ایتالیا مصرف می شود، در کشور ما تولید می شود.

انتخاب صحیح محصول برای مصرف برای اطمینان از اصالت و یکپارچگی آن ضروری است. با استفاده از کندوی 3Bee شما نمی توانید ژل رویال تولید شده توسط کندو خود را مصرف کنید، بلکه نه تنها می توانید رشد خانواده مورد نظر خود را روز به روز دنبال کنید، نمودارها را مطالعه کنید و زنبوردار را دنبال کنید.

کار روزانه، اما شما همچنین می توانید عسلی را که زنبورهای “شما” تولید کرده اند به خانه خود دریافت کنید. به این ترتیب می توانید از فعالیت زنبوردار مورد علاقه خود حمایت کرده و عسل باکیفیت مصرف کنید.

ژل رویال یک ماده با خواص فوق العاده است: ترمیم کننده انرژی و سیستم ایمنی، ضد پیری و محافظ در برابر اشعه UVB، امروزه جزء مورد توجه برای ساخت مکمل ها و محصولات آرایشی و بهداشتی است. اما چگونه کشف شد؟ داستانش چیه؟ چگونه توسط زنبورها تولید می شود؟