کت و شلوار زنانه اسپرت باعث سرخوردگی بانوان در جامعه خواهد شد

وقتی به کوچلا فکر می کنید، به احتمال زیاد تصویری از ونسا هاجنز در ذهن شما ظاهر می شود. اما ملکه حاکم بر همه چیز-بوهمیایی خود را فقط به زیبایی کارناوال-شیک محدود نمی کند.

او اخیراً با SUISTUDIO (نام تجاری خواهر SUITSUPPLY) در مجموعه ای کپسولی از پنج کت و شلوار زنانه اسپرت که می توانند به صورت جداگانه نیز خریداری شوند، همکاری کرد.

قطعات این مجموعه از دیوید بووی و بیانکا جگر الهام گرفته شده‌اند که هر دوی آنها در دهه‌های 70 و 80 سبک شخصیتی داشتند. برای کسی که اولین کت و شلوار خود را تنها یک سال پیش انتخاب کرد، هاجنز با تمام وجود این روند را پذیرفته است.

او قبل از شروع همکاری به Glamour گفت: “به یاد دارم که آن را در روز تولدم پوشیدم و احساس کردم که دارم به جای خود برترم قدم می گذارم، به یک معنا – فقط احساس می کردم قدرتمندتر و قوی تر، زنانه و جذاب تر هستم.”

پوشاک

تریسی الیس راس برای دومین سال متوالی میزبان جوایز موسیقی آمریکا است. سال گذشته، او 11 تغییر لباس از مدل قدیمی هالستون به کت و شلوار کریستین سیریانو داشت. این بار گلدن جیبازیگر زن برنده چاق آن را به تنها 10 نگاه شماره گیری کرد، اما هر کدام از یک طراح سیاه پوست متفاوت بود.

فروش کت و شلوارهای زنانه 178٪ افزایش یافته است، در حالی که پلتفرم جستجوی مد lyst.co.uk می گوید جستجو برای “کت و شلوار زنانه” و “کت و شلوار زنانه” در مجموع از ابتدای نوامبر 78٪ افزایش یافته است.

جنیفر لوپز، فیبی والر-بریج و نیکول کیدمن همگی این هفته با پوشیدن یکی از این لباس‌ها دست به کار شده‌اند، در حالی که طراح آنتونی واکارلو نسخه‌های جدیدی از کت و شلوار کلاسیک Le Smoking Yves Saint Laurent را برای بهار/تابستان 2020 ارائه می‌کند.

کنیا هانت، مدیر مد Grazia، می گوید: «خیاطی کوکتل نقطه تضاد خوبی از تمام لباس های پر، جواهر و پولک دار موجود است. ناگفته نماند که بی دردسر به نظر می رسد.