کمربند مردانه مارک دار باعث شد تا کمردرد یک کارگر ساختمانی درمان شود

از زمانی که ما انسان ها لباس می پوشیدیم، نوعی کمربند می پوشیدیم. قدیمی ترین کمربندهای شناخته شده که هنوز قابل شناسایی هستند به عصر مفرغ مربوط می شوند و مصنوعات بازیابی شده بیش از 5000 سال تخمین زده می شود.

کمربندهای اولیه از نظر طبیعت ساده و مفید بودند، برای بستن لباس و کمک به گرم نگه داشتن لباس‌کننده و محافظت از آن در برابر عناصر طراحی شده بودند.

همانطور که گروه های مردمی در سراسر جهان از صرف امرار معاش به زندگی در تمدن های واقعی پیشرفت کردند، لباس آنها اغلب منعکس کننده تحولات و پیشرفت های فرهنگ آنها بود.

برای بسیاری از گروه ها، کمربند نقش تشریفاتی داشت، تبدیل به نماد وضعیت یا هر دو شد. بسیاری از لژیونرهای رومی کمربندهای پرآذین با سگک های فلزی حکاکی شده و اغلب با تسمه های چرمی قوی پوشیده می شدند که هم تزئینی و هم محافظ بود.

کمربند

کاکو اوبی ژاپنی یک کمربند مردانه است که برای پوشیدن در اطراف کیمونوی سنتی طراحی شده است. ابی طبیعتاً تزئینی و کاربردی است. برخی از انواع ساده‌تر روزانه پوشیده می‌شدند، در حالی که برخی دیگر زینتی‌تر بودند و فقط در مراسم‌ها پوشیده می‌شدند.

بسیاری از قبایل بومی آمریکا کمربندهای تزئین شده با دست ایجاد کردند که بعداً به عنوان زینت شخصی در طی مراسم یا برای تجارت با دیگر بومیان و/یا اروپایی های تازه وارد استفاده می شد. این لوازم جانبی هنری هنوز هم در بین قدردانان فرهنگ جنوب غربی امروزه محبوب است.

در دوران مدرن، کمربند اغلب برای نماد پیروزی در یک رویداد ورزشی، در میان بوکسورهای حرفه ای، مبارزان هنرهای رزمی ترکیبی و مبارزانی که به ویژه برای کمربند قهرمانی رقابت می کنند، استفاده می شود.

اینها 10 بررسی برتر کمربند چرمی در سال 2023 است که باید آنها را امتحان کنید. همه ل کمربندها از چرم مرغوب و مرغوب ساخته شده اند.

آنها همچنین به راحتی تمیز می شوند زیرا فقط باید آنها را با یک حوله مرطوب پاک کنید. علیرغم اینکه امتیاز بالایی دارند و بسیار توصیه می‌شوند، با قیمت‌های مناسب در دسترس هستند. یکی از این کمربندهای چرمی باکیفیت را سفارش دهید و واقعاً آن را دوست خواهید داشت. خرید خوش بگذرد!