گلاب جامه برای بیرون کردن حیوانات وحشی از روستاها

گلاب با مخلوط کردن گلاب مقطر تجارتی که بیشتر به دست می آید، با مخلوط تهیه شود. دو برابر حجم آب مقطر بلافاصله قبل از استفاده. گلاب به عنوان وسیله ای برای سایر داروها و به عنوان لوسیون چشم استفاده شده است.

گلاب جامه که از گل های معطر و سالم تهیه می شود برای استفاده در حلوا مربا و در سایر غذاها مصرف میشود. ودر بین مردم طرفداران زیادی هم دارد

گلاب سه گانه یا قوی تر، آبی است که با روغن فرار گلبرگ های رز اشباع شده است. این محصول فرعی در تقطیر روغن گل رز است. بهترین گلاب از تقطیر گلبرگ های تازه به دست می آید.

باید شفاف و بی رنگ باشد، موسیلاژنی نباشد و برای اینکه از نظر دارویی دارای ارزش باشد باید عاری از هرگونه ناخالصی فلزی باشد. روغن فرار اضافی از قسمت آبی شفاف تقطیر جدا می شود و در ظروف دربسته و محافظت شده از نور خورشید نگهداری می شود. در صورت نیاز به گلاب قویتر می توان آن را با آب رقیق کرد.

پماد گلاب یا کرم سرد به عنوان یک نرم کننده خنک کننده برای ضایعات سطحی پوست استفاده می شد. روغن رز از گل های یا گونه های دیگر تهیه می شود. از تقطیر گلهای تازه تهیه می شود. مایعی بی رنگ یا زرد با بو و طعم گل رز است
علاوه بر استفاده در عطرسازی، می توان از آن به عنوان طعم دهنده نیز استفاده کرد

شکر و گلاب را به آرامی در یک تابه عمیق و سنگین حرارت دهید تا شکر حل شود و حدود 3 دقیقه بجوشانید. ژلاتین را در 50 میلی لیتر آب حل کنید و بگذارید بجوشد. دو قطره رنگ خوراکی قرمز را به شکر اضافه کنید. محلول ژلاتین در حال جوش را به آرامی به شکر در حال جوش اضافه کنید و با همزن بزنید.

2 دقیقه بجوشانید و کنار بگذارید تا خنک شود. یک تابه کم عمق را کره بمالید و مخلوط را داخل آن بریزید و بگذارید تا خودش را بگیرد. پودر شکر و نشاسته ذرت را با هم مخلوط کرده و مخلوط را روی یک ورق کاغذ مومی پخش کنید.