بادام سنگی موجب درمان قطعی بیماری ام اس خواهد شد

بادام سنگی دارای ویتامین ها: B2 (ریبوفلاوین) 78 درصد نیاز روزانه انسان را پوشش می دهد. B1 (تیامین) عملکرد طبیعی سیستم عصبی را تضمین می کند. B6 (پیریدوکسین) در انتقال آهن از طریق خون، در روده ها و کلیه ها شرکت می کند.

کمبود ویتامین منجر به اختلال در سیستم عصبی مرکزی می شود، درماتیت ظاهر می شود. B3 (اسید پانتوتنیک) – بدن به رشد طبیعی، تغذیه پوست نیاز دارد. ویتامین C (اسید اسکوربیک) فعالیت ذهنی و فیزیکی بدن را فراهم می کند.

ویتامین E (توکوفرول) چیزهای زیادی را برای بدن به ارمغان می آورد: بلوغ سلول های زایا، به طور فعال شرکت می کند. چنین محتوای غنی از اجزای غذایی و دارویی، بادام را منحصر به فرد و برای سلامتی مفید می کند.

بادام به دلیل ترکیب طبیعی مفید است. منبع عالی کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم محسوب می شود. حاوی مقدار زیادی ویتامین B (B1، B2، B3، B5، B6، B9) و همچنین توکوفرول (ویتامین E) است.

بادام

بادام برای قلب و عروق خونی مفید است زیرا حاوی مقدار زیادی چربی غیراشباع، اسیدهای آمینه و مواد معدنی است. گردو سرشار از فلاونوئیدهای گیاهی است که توسط ویتامین E فعال می شوند.

برای حفظ سیستم عصبی و عملکرد طبیعی مغز، پزشکان مصرف 20 تا 25 عدد گردو در روز را توصیه می کنند. برای افراد بالای 50 سال، بادام می تواند به زوال عقل و بیماری آلزایمر کمک کند. آنتی اکسیدان های گیاهی موجود در گردو خواب را عادی می کند و بی خوابی پیری و افسردگی فصلی را تسکین می دهد.

اسیدهای چرب از بدن در برابر ورود گلوکز اضافی به جریان خون محافظت می کنند. بنابراین بادام برای افراد دیابتی مفید است. همچنین تأثیر مفیدی بر میکروسیرکولاسیون و ایمنی دارد.

فیبر غذایی به “پاکسازی” بدن کمک می کند، میکرو فلور روده را با باکتری های مفید تغذیه می کند و بر عملکرد پری بیوتیک تأثیر می گذارد. ترکیب بادام با غذاهایی که حاوی آنتی اکسیدان های زیادی هستند.

ویتامین C، A، روی و سلنیوم بسیار مهم است. این شامل کلم، فلفل، کلم بروکلی، مرکبات، بوقلمون، گوشت گوساله، مرغ است.