تاثیر مغز گردو در پیشگیری از سرطان

گردوی معمولی (Juglans regia L.) یک گونه مهم اقتصادی است که در سرتاسر جهان برای چوب مرغوب و آجیل کشت می شود. کشت گردو سابقه طولانی دارد و به طور گسترده در اکثر مناطق قاره اوراسیا کشت می شود.

با این حال، کمبود نسبی مطالعات فیلژئوگرافی مولکولی در مقیاس وسیع، تعیین دقیق محدوده جغرافیایی بومی را دشوار می کند. چین مرکز اصلی تنوع ژنتیکی گردو است که به عنوان منبع ژرم پلاسم برای تلاش‌های اصلاحی مغز گردو خیس عمل می‌کند.

با شروع در سلسله هان غربی (206 قبل از میلاد تا 9 پس از میلاد)، مغز گردو تویسرکان با انتخاب نهال‌هایی از جمعیت‌های طبیعی متمایز جغرافیایی کشت شد و سپس توسط تجارت و تسخیر نظامی گسترش یافت.

بسیاری از مطالعات کلاسیک در مورد منشاء محصولات در جهان، محصولات اصلی را در چین بررسی کردند و پیشنهاد کردند که چین یکی از بزرگترین مراکز اصلی کشاورزی و گیاهان کشت شده است.

به نظر می رسد تعدیل سیگنال دهی سلولی، توقف چرخه سلولی و فرآیندهای سلولی کلیدی مانند سیگنال دهی پروتئین کینازهای فعال شده با میتوژن، زمینه ساز فعالیت ضد توموری عصاره مغز گردو اصفهان هستند.

یک مطالعه اخیر بر روی مدل موش چاقی نشان داد که رژیم غذایی حاوی 6.7 درصد گردو از تومورزایی روده و رشد آن محافظت می کند، همراه با حفظ عملکرد سلول های بنیادی روده است.

در مورد خاص سرطان روده بزرگ، سایر عوامل موثر در اثر شیمیایی مغز گردو چندلر تغییرات میکروبیوم روده است.

  • منابع:
    1. Comprehensive Analysis of the Components of Walnut Kernel (Juglans regia L.) in China
  • تبلیغات: 
    1. با مالیدن کرم کنجد به صورت می توان آن را زاویه دار نمود!
    2. تصاویر سفر های لاکچری بازیگران معروف
    3. با مصرف زرشک می توانید دندان درد خود را درمان کنید
    4. کشف محفظه‌هایی پر از تابلو برق در کره ماه!