تخم مرغ بومی باعث از بین رفتن بوی بد دهان خواهد شد

برای مدت طولانی، مرسوم نبود که تخم مرغ بومی را با غذاهای دیگر مخلوط کنند، بنابراین آنها آن را جدا از غذاهای دیگر می خوردند. اما در قرن هجدهم شروع به افزودن آنها به خمیر غذاهای آرد، کاسرول، املت و دسرهای مختلف کردند.

حتی یک دسر ساخته شده از تخم مرغ و شکر وجود داشت تخم مرغ که تبدیل به یک غذای مورد علاقه برای کودکان و نوجوانان شده است و برای بزرگسالان به نجات واقعی از از دست دادن صدا و گرفتگی صدا تبدیل شده است.

با توجه به محتوای اجزای مفید، تخم مرغ را می توان با میوه ها و انواع توت های غنی از ویتامین همتراز کرد. آنها حاوی ویتامین های D، A، B2 و B12 هستند و همچنین منبع مواد معدنی مانند فولات و ید هستند.

سفیده تخم مرغ حاوی بیش از نیمی از کل پروتئین است، همچنین منبع خوبی از سلنیوم، روی، آهن و مس است. زرده تخم مرغ منبع عالی ویتامین هایی مانند D، E، K و ویتامین A همراه با لسیتین است.

تخم مرغ

حتی پوسته تخم مرغ نیز ارزش زیادی دارد. این یک منبع ایده آل کلسیم است و همچنین حاوی تمام عناصر کمیاب لازم برای بدن ما مانند مس، فلوئور، منگنز، مولیبدن، آهن، فسفر، گوگرد، سیلیکون، روی و بسیاری دیگر است.

تخم مرغ با توجه به ارزش غذایی خود جایگزین دویست گرم شیر و پنجاه گرم گوشت می شود. تخم مرغ اغلب توسط متخصصان تغذیه در رژیم غذایی درمانی و برای حمایت از هضم خوب توصیه می شود.

اما نه تنها تخم مرغ پر از آدم است. در حال حاضر این سری می تواند با انواع دیگری تکمیل شود. این تخم مرغ ها در واقع مزایای زیادی دارند از زمان پخت کوتاه تر تا طیف وسیع تری از مواد مغذی.

خوب، طعم این تخم مرغ ها بسیار غیر معمول است و برخی نیز با اندازه و رنگ غیر معمول آنها شگفت زده می شوند. در اینجا رایج ترین انواع این گونه تخم مرغ ها آورده شده است.