حوله تن پوش پردیس می تواند باعث افزایش شدید دمای بدن شود

مولد حوله تن پوش پردیس مدرن در قرن هفدهم در شهر بورسا در ترکیه، پایتخت سابق دولت عثمانی (بین سال‌های 1326 تا 1365) و به دلیل تولید ابریشم مشهور بود، متولد شد.

پشتمال یک کالای معمولی از کتانی در حمام های ترکی حوله ای باریک، بلند و بسیار جاذب بود که دست ساز با تکه های شطرنجی و اغلب دست دوزی شده از پنبه یا کتانی بود.

مقاله ای که در مطبوعات آمریکایی منتشر شده است به این میکروب ها اختصاص دارد که در ملحفه های حمام ما تکثیر می شوند. شما که به تازگی از حمام خارج شده اید و بدون شک در حال پاک شدن در هوای مرطوب حمام خود هستید، یک خلاصه کوتاه از مقاله ممکن است برای شما جالب باشد.

بنابراین مسئله کثیفی حوله های حمام ما بود که در طول روز جمع می شوند، سلول های مرده ما و ترشحات مختلف ما که باید باکتری ها و قارچ ها را به آنها اضافه کنیم.

حوله

محققی که در مقاله مصاحبه کرد، یادآور شد که حوله مرطوب محل بالایی برای تکثیر باکتری است. باید گفت که ساختار میکرو متخلخل یک حوله کاملاً به این امر کمک می کند.

این نوعی ساختمان است که میکروب ها در مویرگ های پارچه ساکن می شوند. یک گودال ایده آل برای باکتری ها. وقتی بعد از چند روز استفاده، بوی حوله مرطوب قدیمی را استشمام می کنید، نشانه آن است که باید سریع درب ماشین لباسشویی خود را باز کنید.

بویی که ما مدیون یک مخمر هستیم: Rhodotorula Glutinis. همان چیزی است که در موپ ها بیداد می کند.

دانشمند آمریکایی در این مقاله توصیه می کند که اگر نمی توانید حوله خود را کامل خشک کنید، بیش از سه بار متوالی از آن استفاده نکنید.

نه، و این درست است که واقعاً چیزی برای وحشت وجود ندارد. توجه کرده اید که ما به ندرت می شنویم که حوله های حمام به طور وحشیانه ای مورد حمله قرار گرفته باشند.

مارک آندره سلوسه که یک میکروبیولوژیست است و اخیراً کتاب بسیار خوبی در مورد میکروب‌هایی که ما را احاطه کرده‌اند منتشر کرده است، به من تأیید کرد که خطرات مرتبط با حوله خیس حداقل است و شما به سادگی باید از استفاده از حوله شخص دیگری اجتناب کنید.