قیمت تولیدی بشقاب یکبار مصرف رنگی

بشقاب یکبار مصرف رنگی به صورت عمده با قیمت تولیدی از طریق فروشگاه های عرضه مستقیم انواع ظروف یکبار مصرف به مشتریان ارائه می گردد.

بشقاب یکبار مصرف رنگی

تولید بشقاب یکبار مصرف رنگی

امروزه برای تولید بشقاب های یکبار مصرف یا ظروف پلاستیکی رنگی و طرح دار کاغذ های مختلف استفاده می کنند.

کارخانه های ظروف یکبار مصرف کاغذی تلاش می کنند انواع بشقاب یکبار مصرف را در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار ارائه دهند.
در تولید این محصولات از کاغذ گلاسه یا کاغذ مخصوص استفاده می شود. برای تولید بشقاب های کاغذی در ابتدا نیاز به تامین دستگاه های ظروف یکبار مصرف کاغذی مخصوص است.
این دستگاه ها توانایی تولید این محصولات را با طرح ها و فرم های مختلف  را دارند. استفاده از دستگاه های صنعتی تولید محصولات یکبار مصرف کاغذی از نظر اقتصادی برای تولید کنندگان بسیار با صرفه است چرا که این مراکز می‌توانند تولیدات خود را در جهت افزایش رضایت مشتری در طرح ها و مدل های مختلف جلب کنند.

تنوع در طرح و رنگ همراه با کیفیت از عوامل بسیار مهمی است که می‌تواند باعث افزایش فروش و جذب مشتریان بسیار زیادی شود.

بشقاب یکبار مصرف رنگی

قیمت فروش بشقاب یکبار مصرف رنگی

بشقاب های یکبار مصرف رنگی کاغذی می تواند در ابعاد مختلف و در فرم های متفاوت در بازار موجود باشند و طبق انتخاب مشتری حتی می‌توانند به صورت سفارشی تولید شوند.
این محصولات دارای ضخامت های خاصی هستند که در اکثر مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت فروش بشقاب های یکبار مصرف کاغذی با توجه به متغیر بودن قیمت مواد اولیه این محصولات ثابت نیست و در صورت ثبت سفارش مشتریان حتماً باید با واحدهای فروش این محصولات ارتباط گرفته و از قیمت روز آنها اطلاع پیدا کنند.

بشقاب یکبار مصرف رنگی

کاربرد بشقاب یکبار مصرف کاغذی

با توجه به تکنولوژی های مدرن امروزه و تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی راه حل های خیلی مناسب و آسانی برای مصرف کنندگان ایجاد شده است. کاربردهای ظروف یکبار مصرف امروزه بسیار زیاد است در ادامه برخی از کاربرد بشقاب یکبار مصرف کاغذی را برای مشتریان گرامی شرح خواهیم داد :

  • عدم نیاز به جمع کردن و دوباره شستن ظروف
  • یکبار مصرف بودن و بهداشتی بودن محصول
  • استفاده متداول در مهمانی ها، تولد ها، جشن ها
  • قابل استفاده در تمامی مکان ها بسته به طرح انتخابی
  • بسته‌بندی شده در فراژه های ۲۰ تایی و ۳۰ تایی

تمامی این دلایل باعث می‌شود که روز به روز بازار فروش این محصولات یکبار مصرف پر رونق شود و استفاده از آن در مهمانی های مختلف با طرح های بسیار زیاد به چشم می آید.